söndag 7 juni 2009

Sjuker??...

Men fy hur jag mår i dag... Förkyld och ont i kroppen så det känns som om jag har feber...
Vi åkte i alla fall in till stan och röstade i Vågbroskolan... Sen åkte vi förbi Malin & Sami och fick en kopp te.. Sen tog vi alla en tur ut på E-Center och började på Jysk, sen vidare till Coop och där hittade vi en paviljong som var nedsatt!! Perfekt tänkte vi och ville ha den på trallen men den var självklart slut!! I HELA SVERIGE!! Och till råga på allt skulle den komma ut i bladet ändå i morgon igen.. Så när vi kom hem så började jag ringa runt till alla Coop Bygg och i morgon skulle de i alla fall få in 5 st i Västerås men jag fick inte lägga undan, och inte ens om jag satt in pengarna direkt och kom och hämta det på torsdag!!! Det tyckte jag inte alls var snällt!! Så jag frågade killen om han tyckte det var rimligt att jag skulle sätta mig i bilen och åka från Söderhamn till Västerås i morgon och hem igen för att sen åka igen hem till mamma och pappa på torsdag??? Jag erbjöd ju faktiskt att jag kunde sätta in pengar nu och hämta det på torsdag men ICKE!! Så det blev ingen paviljong!!!

Nu har vi nyss ätit köttfärssås och spagetti och sen städat så nu blir det soffan resten av kvällen för att se om jag kan kurera mig...
Helt otroligt alltså!! Har inte jag varit sjuk nog för flera år framöver eller vad??

Tjao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo...nu e det dags för kroppens immunförsvar att få sig en omgång. Nu har du varit sjuk lite till å från. Vi får ta en rejäl grogg nån dag så du får skaka om kroppen rejält....för det var ju ett tag sedan. Kram på dig ;)///Pillan

Malle sa...

Ja det kanske är de som behövs för att jag ska bli frisk =) Vi får väl satsa på de snart nog...
Kram