tisdag 23 juni 2009

Vägskälet är nära....

Har knappt sovit en blund i natt, dels för en SNARKANDE sambo som inte bara snarkade utan rullade runt i sängen och pratade i sömnen.. Var sååå arg först men slutade med att jag började skratta istället när han i sömnen frågade mig om jag ville följa med och åka Epa???!!! Ja mycket ska man få höra.. =) När jag väl somnade till framåt småtimmarna började Simba.. Då var han törstig... Och eftersom jag har skämt bort han med att han får dricka direkt ur kran så satt han på diskbänken och väntade på att jag skulle gå upp o dra på vattnet.. Sen började han springa runt i fönstren och dra i persiennerna så då gick jag upp IGEN och släppte ut han...
Så när klockan ringde strax efter 6 i morse hade jag inget vidare humör kan jag lova...
Tog mig i alla fall i väg till jobbet men det var väl inte mer... Hade ett samtal med min chef i dag och det gick bra tycker jag... Han förstår hur jag känner och efter några samtal som han gjorde så står jag strax framme vid vägskälet och ska välja åt vilket håll jag ska gå... Det lutar mer åt ena hållet för jag behöver tänka på mig själv och min hälsa nu om jag ska kunna bli frisk..
Fick även ett positivt sms efter att jag åkt från jobbet som jag nu hoppas mer på. =)

Efter jobbet åkte jag och köpte kattmat och sen hämtade jag ut Roberts mobil som varit inne på lagning...

Är ju hur varmt som helst i dag och nu ska jag väl inte klaga men när jag kom hem orkade knappt benen bära mig så jag fick gå in och vila en stund.. Somnade till en stund tack och lov... Har ju dessutom hur ont i kroppen som helst i dag sen vi staplade ved i söndags.. Men hoppas på att det är bättre i morgon..

Nu har jag städat hallen och lagt på en ny matta jag köpt, diskat undan och plockat lite..

Lyssnar på en skitbra radiokanal så fort jag är hemma... Radio Guld... Bara gamla godingar... Finns på Superstart.
Superstart är dessutom en jättebra startsida där allt man behöver finns samlat.. =)

Nä, nu ska jag gå ut igen och kanske vattna lite blommor... Kan kanske behövas va??

//Malle

Inga kommentarer: