onsdag 3 juni 2009

Dåligt med besökare här...

Har sovit dåligt i natt... Det blev kallt och Robert skulle gå upp och sätta på luftvärmepumpen men tror ni den startade??? ICKE!! Men vad är det för fel??? Då gick han ut och mätte strömmen och det funkade men den startade inte inne... Så då fick han gå och hämta ved och börja elda... Suck!!! Så i dag har vi ringt en ny luftvärmepumpsnisse som ev hinner komma hit på fredag...
Jobbat i dag igen och det gick rätt bra trots att jag var supertrött...
Köpte med thaimat hem för ingen av oss orkade laga mat... Robert är genomförkyld och har feber och jag är TRÖTT!! Men jag orkade bara hälften så nu har jag matlåda i morgon med =)

Har haft dåligt med besökare här ett tag tycker jag, så vart har ni tagit vägen??

I dag när jag åkte hem for jag förbi arkitekten och hämtade våra ritningar på huset så nu ska vi sätta oss ikväll och gå igenom dom och se om det är nåt som ska ändras... Men hittills ser det rätt bra ut.. Tänk den dagen när det är klart och vi har fått ett sovrum!! Jippi säger jag då..

Sen kan man ju börja fundera på vart sommaren tog vägen... Är ju svinkallt och blåser som bara den... Hoppas det blir bättre i helgen..

Ju närmre sommaren kommer desto sämre blir det på TV... Väntar trots allt lite på att hösten kommer och Bonde söker fru och Ensam mamma söker börjar igen... Är ju en tjej från Karlskoga som ska va med i det sistnämnda som jag känner lite grann så det ska bli skoj att följa...

Nä, ha en bra kväll i snålblåsten! =)

Kramen

2 kommentarer:

Fru Kackerlacka sa...

ja det är väl tur att det blir sämre tv-program nu... för själv får man ju sitta å vaka lillflickan i pass tills hon somnar om kvällarna... tar typ två timmar...

Malle sa...

Men stackare.. Har hon svårt att sova? Jobbigt för barnen när de inte kan sova.. Ja hoppas det går bättre snart...