torsdag 10 december 2009

Barnmorskan..

Jobbade fram till 15 idag men hann inte med allt som skulle göras så nu får jag lägga på ett kol i morgon så allt hinns med innan helgen.. =)

Sen hade vi tid hos barnmorskan 15,15 i dag så hon tog blodsockerprov på mig och det såg bra ut, sen mätte hon magen för första gången och jag låg på gränsen på övre delen av kurvan.. =) Hjärtljuden låg på 136.. Lika häftigt att höra varje gång och det var första gången som Robert var med nu och hörde hjärtljuden och han tyckte oxå det var häftigt.. =)
Har nu gått upp 13 kg och egentligen tycker jag väl inte det är så jättemycket med tanke på att jag även slutat rökt.. Hade jag inte varit gravid och ändå slutat rökt hade jag förmodligen gått upp det i alla fall.. =) Så nu har jag ju i alla fall nåt att skylla på.. =)

Här kommer den jättefina kransen vi fick av Laufey!



Efter barnmorskebesöket åkte vi till Bollnäs och shoppade lite.. =)

Nu ska jag kolla på Mammas Pojkar och sen invänta fredagen så helgen närmar sig! =)

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anna sa...

Maaaaalin jag vill se koooort på magen :)