onsdag 30 december 2009

Slutet gott...

Ja då är det inte långt kvar på 2009 och ska jag sammanfatta det så var väl första halvåret rätt jobbigt.. Var ju sjukskriven i princip hela tiden men sen blev det bättre under sommaren.. Fick ett nytt jobb i början av hösten och har inte haft en sjukdag sen dess... Fram till nu då... Men jag är ju ganska van med att bli sjuk under jul... Har väl hänt de sista åren om jag inte minns fel... =)

Men nu ska jag se fram mot 2010 och mycket kommer att hända... Vi kommer bli tre och det ser vi fram emot med stor spänning, vi är mitt uppe i en renovering.. Eller ja.. Det har vi väl varit sen vi köpte "drömkåken" men jag börjar få en känsla för hur det kommer se ut när det blir klart och det känns bra.. =)

Jag ser också fram emot sommaren, då vi börjar med att gå på bröllop på pingstafton. Lisette och Daniel ska äntligen gifta sig och det är vi sååå glada för!

Nog om detta...

I dag orkade jag ta mig in till barnmorskan och det såg bra ut allting.. Junior i magen sparkar mycket nu och hjärtat slog 152 slag i minuten, magen mättes och den låg inom ramen, hade bara gått upp 1 kg sen sist jag var där och det var ju bra..

När jag var klar där åkte jag till E-Center.. Gick väl igenom varenda butik där kändes det som innan jag gick in på Kvantum och handlade..
Sen for jag in till stan och snurrade omkring där en stund innan jag åkte hemåt..

Nu har vi precis ätit varma mackor och vi kollar på Eldsjälsgalan med Miljonbingo.. Har faktiskt köpt två bingolotter så nu får ni hålla tummarna att vi vinner nåt ikväll.. Lite stålar vore ju aldrig fel.. =)

Ha en bra kväll nu alla!

Kramen

Inga kommentarer: