torsdag 24 december 2009

God Jul!

Ja då har man ätit julbord, tittat på Kalle, träffat tomten och öppnat paket... Farmor och Farfar har varit här och firat jul med oss, jättekul att träffa dom igen!
Filip var lite reserverad mot tomten först men sen så, då lossade det.. =)

Fick en hel del paket jag med trots att jag inte är nåt barn.. =) En fin tröja, jättegosiga strumpor, duschcreme, hudlotion, parfym, grillvante, grytlapp och så fick vi pengar...

Har pratat några gånger med Robert i dag också och han har det bra med sin familj..

Fick även en glad nyhet i dag... =)

Tänkte jag skulle ha lagt ut lite kort från i dag men jag orkar inte nu.. Är jättetrött nu så jag ska snart gå och lägga mig..

Så tack alla för en jätte mysig och fin julafton! =)

Gonatt!

2 kommentarer:

Mitt Egnahem sa...

Hej kusin Malin!
God fortsättning på Er allihop, förstår att du är hemma och firar jul. Hälsa alla! Och de allra varmaste grattis- och lyckönskningar till bebisen. Vad kul! Ha det så gott och njut av ledigheten, kusin Anneli

Malle sa...

Hej Svejs!
God fortsättning! De hälsar tillbaka till er! Ha det så bra!
Kram M