söndag 6 december 2009

Helgen..

Ja då var det söndag igen då.. Fy vad den här helgen har gått fort...
I fredags åkte jag och Robert till Hudiksvall direkt efter jobbet.
Vi var på Byggmax och shoppade loss bl.a. hörnlist och foder till köket, parkettgolv till sovrummet och vindpapp.. Sen åkte vi till Stig på hemvägen...
Kom hem strax före 22 helt slut efter en lånd dag.. Fick sätta tändstickor i ögonen så jag orkade kolla på vem som åkte ut Idol.. Och jag tyckte det var helt rätt..
Calle gjorde det verkligen kanonbra i fredags och var värd att gå direkt till final... Det kändes som han egentligen redan var ute för det var Tove och Erik som var självklara för final... Men det ska bli himla spännande på fredag och se vem som drar längsta stråt... Calle eller Erik??? Vad tror du?

I går åkte jag in till stan och strosade runt.. Det var skönt att bara va ett par timmar.. Handlade lite och gick runt o kollade in lite julklappar..

På eftermiddan var jag barnvakt en sväng åt Hampus för Anders kom in till oss och hjälpte till att få lyse i köket igen.. =) Blev jättenöjd och glad! Tack Tack!!

På kvällen kom Anders, Lena och Hampus över och vi käkade plankstek!! Mmmm så gott det var! Sen blev det fruktsallad och glass till efterrätt.. Kvällen avslutades som vanligt med kortspel... Och då kom även Per-Åke och var med o spelade..

Alltid lika roligt att umgås med grannarna =) Så gulliga så.. =)

Och Lena har döpt våran bebis till Harry =) Hahaha.. Men jag tyckte faktiskt det lät gulligt när hon sa att Hampus och Harry ska leka och spela TV-spel.. =) Harry... Ja.. Why not? =)

Nu ska jag gå ut och leta efter lite vinterkläder i förrådet innan Lena och jag ska ut på promme...

Hörs säkert senare!

BTW: Jag bröt tån i går igen.. Samma jävla tå som för 10 år sen... SUCK!

Tjing!

4 kommentarer:

Anna sa...

Är det en kille:P?

Malle sa...

Nä, det vet vi inte.. Det får bli en överraskning när den kommer ut.. =)

Karin sa...

Nej det är ju en tjej ju ; ) Här har det inte hänt mkt... har dock känt mig lite konstig idag men jag antar att det bara är ett falskt alarm! Kram på dig min vän!

Malle sa...

Ja jag tror oxå på att det är en tjej.. =) Men det märks väl om några månader.. =)
Ja, ta det lugnt nu och sköt om er!
Kramar