fredag 18 december 2009

Fullt ös..

Har haft fullt upp och inte hunnit skriva på ett par dar.. Har jobbat och "fröse" för fy fan vad kallt det börjar bli.. Just nu har vi bara -19,7 grader... I morse var det -18 och jag höll på att frysa ihjäl...

I varje fall kom P från Sthlm i går och vi satt i möten och var ute och gjorde lite ärenden på stan innan vi hade "julfest".. Vi var kvar på jobbet, beställde mat, sen hade jag gjort ordning en bunt med olika sorters frågesport, vi hade diplom- och prisutdelningar, åt en massa god efterrätt och vissa drack alkohol... Men inte jag.. Av förklariga skäl va?? =) I varje fall var det en jättetrevlig kväll som blev mycket lyckad och uppskattad av alla.. hoppas jag...

Vissa mådde väl mindre bra i morse när de kom till jobbet då de fortsatt färden till Mousquet och in i barhänget... Och jag som är så känslig för dofter just nu tyckte det luktade rena rama spritfabriken i morse...

I dag har hela dagen gått åt till möten så först vid 14 kunde jag sticka iväg och handla lite käk.. Blev en macka... Sen jobbade jag till 17..


Mötte upp min min käre sambo i stan så vi gick och shoppade lite innan vi handlade mat och åkte hem.. Jag hämtade även ut gardinerna till köket som hade kommit... Kommer bli sååå snyggt hoppas jag när de kommer upp.. Och det ska jag väl hinna med i helgen...

I morgon ska vi äta julbord på Växbo Krog... Ska bli sååå gott!!

Hoppas bara att det inte är fullt så kallt i morgon för då vete fan om jag kliver utanför dörren...

Ska lägga ut lite bilder sen julfesten men jag hittar inte sladden just nu... Så det får komma senare...

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Karin sa...

Trevlig Helg önskar jag dig min vän! Är du ledig i mellandagarna? Isf får du ta mä Pilla å komma å hälsa på - helst dagtid ; ) kram!

Malle sa...

Hoppas du själv haft en trevlig helg och att det går bra med den lille sonen..
Jag jobbar förmodligen hela mellandagarna men självklart kommer jag och hälsar på.. Hör av mig så får vi se när det passar..
Kram