fredag 11 december 2009

Vem vinner???

Sov jättedåligt i natt igen så dan på jobbet har varit väldigt seg!!

På lunchen åkte jag och mötte upp min darling så vi bytte bil för vi hämtade isolering som han åkte hem med...
Tyvärr var det nog inte Roberts dag i dag utan hände en del efter vägen men det är en annan historia... Stackarn!!
Innan jag åkte tillbaka till jobbet så åt vi i alla fall lunch ihop och det var mysigt! Eftersom jag jobbade i Bollnäs förut så blev det ju aldrig att vi kunde äta lunch ihop men nu så.. =)
Jag jobbade till 17, sen åkte jag och handlade lite innan jag for hem.. Fick ju börja med att skrapa is på bilen när jag kom ut från jobbet.. SUCK!! Och värre kommer det väl bli till veckan nu när kylan ska komma...

Har försökt vila när jag kom hem men sen gjorde jag hemmagjord pizza som vi nu ätit.. Kollat på Postkodmiljonären och nu Idol finalen.. Vem vinner?? Calle eller Erik??? Ja jag vet inte men jag håller nog på Calle.. Vem tror du??

Ska försöka hålla ögonen öppna tills finalen är över men jag kan inte lova det...

I morgon kommer snickarn hit och då ska det isoleras på vinden.. Skönt så vi inte eldar för kråkorna.. =)

Trevlig helg!

Förresten... Det kanske kommer ett kort på magen nån dag.. =)

1 kommentar:

Anna sa...

Jaaa vill se kort lägg ut de nu :)
Nu sussar du nog men imorgon :-)
Kram