onsdag 23 december 2009

Vilken jävla resa...

Hann med att byta tåg i Stockholm och kom på ett Inter City tåg som var överfullt och lite till, värmen på max så jag håller på att avlida.. Dessutom hamnade jag bredvid en läkare från Sthlm (plastikkirurg) som satt och ringde runt och pratade om sina patienter vitt o brett och önskade sina sköterskor ett gott slut, goda helger och ett mycket bra 2010 och att de fick pippa riktigt mycket i julhelgen???!!!! HALLÅÅÅÅÅ!!! Vad blir det?? Det finns verkligen folk till allt!! Och till råga på allt så jag att jag kunde sitta ytterst för jag skulle gå på toa och för där var min plats.. Då frågade han om jag hade urinvägsinfektion?? NÄ JAG ÄR GRAVID!!!
När han sedan ringde runt till alla sina små sköterskor började han dels prata om en patient som hade varit sååå snygg och att det satt ett enmanstält mitt emot han.. Och det menade han med att det satt en svart stor kvinna med huckle på huvudet som gick ner över hela kroppen....
En patient hann ringa till han och han började prata med henne om att hon skulle vrida på bröstvårtan och be hennes man hjälpa henne eller så fick hon åka till vårdcentralen???!!!!

Ja till slut orkade jag inte sitta kvar längre och höra på han och sen får man ju fruktansvärt ont i ryggen av dessa säten så jag ställde mig upp en stund innan jag gick på toaletten och när jag snöt mig började floden... Så mycket näsblod jag har blött nu på en kvart har jag inte gjort på många år... Det såg ut som ett blodbad efter mig på toaletten och nu har jag alltså bytt plats och försöker få lite lugn och ro sista 35 minutrarna innan jag ska vara framme...

Har i alla fall hunnit ropa in en auktion på Tradera... =)

Men.... Jag hör plastikkirurgen sitta och prata i telefon nu med.... Men ärligt alltså... Alla indianer kan inte sitta i kanoten där inte....

Ciao!

Inga kommentarer: