onsdag 2 december 2009

Jävla fullmåne!!

Har inte sovit en blund i natt, legat och vänt och vridit på mig, tittat på klockan varje halvtimme och sprungit på toa 190 ggr känns det som... Och till råga på allt blödde jag näsblod!! Sov nog som längst mellan 06-06,40 i morse.. Ja fy fan!! Så jag var inte speciellt kaxig när klockan ringde...
Men det var bara att pallra sig upp och duscha och ge sig iväg sen... Jag kan ju tyvärr inte vara hemma från jobbet även om det hade behövts i dag... Till råga på allt fick jag se att det varit fullmåne i natt och är även ikväll.. SUCK!! Jag har ju aldrig varit påverkad av det förut men det har kommit sista året om jag tänker efter...



Kämpade på bra hela dagen men sen ringde jag efter han som skulle byta av mig ikväll som Handledare så han kom 15,30 och då kunde jag åka hem...
Skönt att få komma hem tidigare för en gångs skull och nu ska jag bara vila och lägga mig tidigt för i morgon kör jag grispasset mellan 08-20!!

Sen på fredag jobbar jag 08-17 sen tar jag en välförtjänt helgvila...

Har ingenting planerat i helgen och det ska bli sååå skönt att bara vara...

Koffe är här nu och kaklar i köket så jag ska gå o kolla hur det går... Kort kommer senare.. =)

Ciao!

1 kommentar:

Karin sa...

Ja den där jävla fullmånen!! Själv har jag inte känt av den nu men Klara är ju påverkbar och vaknade halv fyra i måndagsmorse... gick å väckte M ist för mig.. hihi... Där fick han för att han säger att det är trams med fullmånens påverkan av sömnen! Näsblod är ju vanligt under graviditeten men du bör nog ändå ta och varva ner lite...