lördag 26 december 2009

På rälsen...

Ja då sitter man tåget på väg hem.. Har precis passerat Flen och ska byta i Stockholm till X2000... Hamnade bredvid inte en så fullt puckad läkare i dag utan en pappa med sina två barn... Och två mycket olydiga såna som sitter och säger "Håll Käften" till sin far hela tiden och sitter och sparkar på varann.. Pappan är en mes som inte kan säga till dom...

Har sovit jättedåligt i natt... Hade fruktansvärt ont i magen och förstod inte förräns i morse vad det var... Det är på gång med tarmfickor igen och det vet jag inte om jag pallar... och speciellt inte nu som gravid... Så vi får väl se hur dagen blir.. Äter alvedon och dricker vatten just nu...

I varje fall skjutsade mamma och pappa ner mig till Degerfors till tåget.. Himla gulligt... Och nu när jag är så känslig så kommer tårarna direkt på mig.. Hann ju ite ens komma ur huset och krama syrran förräns det brast.. Men det är väl så... Är ju alltid jobbigt att säga hejdå men vi ses ju snart igen...

Mamma och jag satt och kollade på gamla barnkläder i går kväll sen syrran och jag var små.. Jättesöta klänningar... Så får vi en flicka så.. =)

Skulle ha hunnit in och sagt hej till Sara också men jag mådde ju inget vidare i går och defenitivt inte idag så det får bli nästa gång... Synd men det är inget kul när jag inte är pigg...

Har 45 minuter kvar innan jag är i Stockholm och sen får jag vänta där 45 minuter också innan mitt tåg går hemåt Söderhamn...

Hörs senare!

Tack till hela min familj också för en jättemysig julhelg! Jag älskar er!

Inga kommentarer: