fredag 25 december 2009

Juldan...

Har haft en riktigt seg dag hemma i dag.. Alla här är genomförkylda och halvhängiga så det har inte hänt många knop här inte.. Fick släpa mig ner i duschen så jag skulle piggna till lite.. Hade tänkt att komma ut på promenad i dag men det var sånt uschlaväder här så det gick knappt gå ut.. Jag, syrran och pappa åkte i alla fall till Expert en sväng och köpte minneskort.. Men det blev nog fel.. Skulle ha ett SD men fick ett SDHC... Hmmm.. Vad det nu är för skillnad? Och de som jobbade där verkade inte heller kunna... =)

Har mest legat på soffan hela eftermiddan men sen spelade syrran och jag Nintendo Wii.. (Barnen fick i julklapp) Kan ju börja med att säga att jag aldrig spelat förut men vi började med en boxningsmatch och där knockade jag syrran och vann!! Sen blev det Bowling och där tog jag också hem segern.. =) Var riktigt kul ju men jag kommer förmodligen få träningsvärk i morgon.. =)

Får åka hem och fortsätta spela för jag och Robert har köpt ett i julklapp till oss med.. =)

Och ja i morgon är det dax att åka hem igen.. Blev en snabbvisit hemma men det har verkligen varit jättemysigt.. Synd bara att jag varit så trött hela tiden men det är kanske inte så konstigt.. Kan säkert bero på att jag går på högvarv hemma med nytt jobb och renovering högt och lågt och så kommer jag hem till mamma och pappa och får koppla av och då kommer all trötthet över mig.. Så nu när jag kommer hem MÅSTE jag börja ta det lite lugnt och lära mig lyssna på kroppen...

Ha en fin fortsättning nu och ta det lugnt alla ni som är ute på galej ikväll.. =)

Kramen

1 kommentar:

Anna sa...

Magkort Maaaaalin:)
Jaa wii är skojj vi har de oxå haft de typ 1½ år,spelat kanske 10 ggr.. Haha men de e kul spec Bowling :-)God fortsättning på er Kram