söndag 27 december 2009

Då var dé kört då...

Har knappt sovit en blund i natt heller.. Det var som jag trodde... Åkt på tarmfickor igen.. Och dessutom är jag genomförkyld, ont i halsen och huvudet.. Så idag har det inte blivit många knop här.. Har förflyttat mig mellan soffan och sängen om vartannat..
Ringde i alla fall jouren förut för jag ville höra lite hur länge jag kan gå på flytande med tanke på bebisen men sköterskan tyckte jag skulle ringa Hälsocentralen i morgon så jag får träffa min läkare..
Men jag är ju sååå jäkla hungrig.. Har bara druckit te och blåbärsproviva på hela dan...

Men nu till nåt roligare.. Jäklar vilken fart det har varit på bebisen sen i går.. Sparkat som bara den.. Kommer nog bli en hårding det där.. Hahahaha

Robert har gått till Anders och Lena och skulle kolla på senaste Wallander men jag orkar inte följa med så jag ska nog kolla på senaste American Pie istället..

Här kommer i alla fall lite kort sen julen hemma hos mamma och pappa...

Filip är ute och åker kälke med morfar



Älskade mamma och farmor



Älskade papsen



Mina gofisar Filip och Elias med tomten



"Tjockisen"



Älskade syster, Stefan och Gizmo



De får va allt för denna gången...

Hej Svejs!

4 kommentarer:

Anna sa...

Fina bilder..Skit Malin hur stor ska du bli=) Men så fiiiin<3
En tjej blir de så klart :-) Kram

Malle sa...

Ja nu har du äntligen fått se ett magkort.. =)
Ja jag har växt bra nu.. Inte alls kul... Kul att du tror det blir en tjeja.. Det är vi bara några stycken som tror...
Kram

Karin sa...

Men hörru - vad har hänt dom sista veckorna : ) jäklar i min låda nu börjar magen växa rejält du ; ) Hoppas att du snart mår bättre! Kraaam!

Malle sa...

Ja det känns som det är dax att sprängas snart.. =)
Kram