onsdag 23 december 2009

Tack Simba!

Har haft fullt upp hela veckan med jobb och annat.. Men nu sitter jag äntligen på tåget och kan koppla av.. Fast det höll på att gå illa det med... Tack vare Simba sitter jag på tåget för tydligen hade jag glömt att ställa klockan i går kväll så i morse vaknade vi av att Simba hoppade upp på diskbänken och ville ha vatten och samtidigt hade han omkull en tillbringare så det är tack vare min lilla snutt som vi vaknade.. =)
Fick lite bråttom men hann för tåget var försenat innan jag ens hade kommit på det...

Slutade 14 i går och hade bokat tid på SPA Valdhav så jag var där och fick ögonbrynen plockade och färgade.. Blev nice =) Sen runt och fixa de sista klapparna och handla lite käk.. Hem och äta, sen ner till Laufey och Björn med en julklapp och sen till Hampus med julklappen.. =)
Fick packa sent i går kväll men jag tror jag har med mig allt.. Resväska, ryggsäck och tomtesäcken.. Pust o stön... Ryggsäcken fick bli min handväska då jag har datorn med mig.. Sitter nämlingen på kundtjänsten nu men det är nog inte många som har tid att ringa mig idag och vill snacka PPM.. =)

Kändes tyngre än vanligt att inte fira jul med min Robert i år men jag vet att han får det bra hos syrran sin.. =) Men nästa år då ska vi fira ihop... =)

Återkommer med mer rapport om var jag hamnar om det blir slutstation i Degerfors eller om jag blir kvar i Stockholm.. Hahaha..

Ha en bra dag före doppare dan.. =)

Inga kommentarer: