söndag 6 december 2009

Söndagsbilder..

Nu har jag, Lena och Hampus varit ute på promenad i nästan en timme.. Det var himla skönt men jag börjar få ont när jag går för länge så jag ska ta det lite lugnt.. Vi avslutade med att plocka mossa till adventsstaken på jobbet.. =)

Så här ser det ut nere vid havet i dag.. Tog ju samma kort 1 november och det såg i princip lika ut fast med sol men idag är det alltså 6 december och ingen förvarning om vinter...




Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder sen helgen och på hur långt vi kommit med bygget...

Här är det nykaklat i köket.. Så nu ska bara smyglister och foder upp innan jul =)



Nya snygga lampan i köket.. Superdupernöjd är jag!



Robban, Anders och Hampus vid middagsbordet



Plankstek a´la Jonskär



Ena sidan



Andra sidan som ska börja panelas nu



Framsidan ner mot vägen som är klar i skrivande stund



Nu måste jag laga lite lunch innan vi får besök från Bollnäs... =)

Ha en fortsatt bra söndag!

Inga kommentarer: