onsdag 16 december 2009

Onsdag..

"Snön den bara vräker ner"... Ja hela dan idag igen... Så här är det alltså allt eller inget... Har inte kommit ner nå snö och sen kommer allt på en gång!! Visst är det lite mysigt när det bli snö och ljusare ute men det borde ju finnas nån måtta på det!!
Ja ja nog om snön.. I morgon ska det bli svinkallt istället...

Har jobbat i dag och när jag kom hem gick jag över till Lena och lånade ett nagellack!
Tänkte försöka göra mig lite fin i morgon när vi ska ha julavslutning på jobbet och då hade jag inget nagellack som passade till klänningen jag ska ha på mig men då fick jag låna ett himla snyggt av Lena.. Snällt!
Och Hampus, men så go han är.. Han växer så det knakar och är verkligen charmknutten nr. 1!

Har kollat på Bonde Söker Fru och nu Oskyldigt Dömd sen är det natta!

Så gonatt gott folk!

1 kommentar:

Carina sa...

Ja herregud, det slutar ju aldrig snöa! Nu märks det att man har flyttat till Norrland! Pratade med Göteborg igår och där flög det lite i luften bara, smälter säkert tills i morrn. Härligt med snö! Snöslungan funkar bra, hoppas ni hittar nån snart! Kram