tisdag 15 december 2009

Ner med toppluvan för nu är vintern här...

Ja men herregud vilket snökaos vi har här!! Har snöat konstant sen i går kväll!! Jag vet inte hur många dm det har kommit men det är inte en i alla fall.. Så nu är det bara att ta fram vinterkläderna på allvar... Och börja tänka att köra försiktigt i trafiken för det är ju något snorhalt ute..

Tack och lov började jag jobba 11.30 i dag så jag fick lite sovmorgon.. Det var behövligt efter gårdagkvällens bravader...

På lunchen i dag mötte jag upp Robert på Barnens Hus och vi provkörde barnvagnen igen som vi hade beställt men vi kom fram till att vi inte kan betala så många tusenlappar för en vagn som är ranglig och som vi förmodligen inte kommer bli nöjd med så han som hjälpte oss plockade ihop Emmaljungan åt oss istället för han hade en sån svart kvar som vi valde istället.. Men han fick byta däck åt oss på den med så vi fick svarta.. =) Så nu ska vi väl ändå bli nöjda och belåtna... =) Kort kommer en annan dag..
Måste i alla fall berömma Fredrik på Barnens Hus för hans tålamod med oss.. =) Han ville verkligen se till att vi blev nöjda! Och det blev vi ju nu... =)

Snart är det dax att slira hemåt i snön... Skönt!

I dag har jag exakt gått 26+0 och magen bara växer.. =)

Ha en bra snöig kväll!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Bra köpt Emmaljunga har dom bästa vagnarna..Vilken modell har ni? Vill se magkort maaaaalin=) Kram

Malle sa...

Vi köpte Emmaljunga Smart Duo..
Och magkortet får du nog vänta på... =)
Kram