lördag 26 december 2009

Home...

Var hemma i Söderhamn vid 16,40 och det var värsta ovädret här med snön som yrde.. Men nu är jag inomhus tack och lov och här kommer jag stanna...

Älsklingen hade stått och lagat en brakmiddag i dag och den stod i princip på bordet när jag kom hem, dukat och klart... Så himla duktig! Det var janssons frestelse, sill, köttbullar, julskinka, rödbetssallad, ägghalvor och potatisgratäng till mig och Anders.. (Vi som inte äter anjovis) Så Lena och Anders och Norling åt med oss.. Dessvärre har jag ju som sagt fått ont i tarmfickorna igen så jag drack proviva men fick i mig ett ägg sen och lite potatisgratäng...
Robert är jätteduktig på att laga mat.. Bara han vill... =)

Så nu spelar Robert och Norling Wii och jag har druckit te.. Så jag ska nog snart gå och lägga mig och hoppas på att jag mår bättre i morgon..
Och till råga på allt börja jag nu bli riktigt genomförkyld... Så mår jag så här på måndag kommer inte jag väg till jobbet...

Gonatt och tack för mig!

2 kommentarer:

Karin sa...

Stackars dig Malin - dom där jäkla tarmarna - men nu är det ju bara 85 dagar kvar ; ) Hoppas att du kryar på dig så att du kan komma över nån dag! P&K

Malle sa...

Ja jag hoppas med bli frisk så jag kan komma och titta på lillkillen.. =) Hoppas allt är bra med er..
Kram M