tisdag 1 december 2009

Vecka 24+0

Har inte haft varken tid eller ork att skriva på ett par dar... I går jobbade jag från 8-20 och var mer död än levande när jag kom hem.. Satt i soffan och läste reklam, tog en dusch och somnade ovaggad...

Visste knappt vilken vecka jag var i när jag blev tillfrågad i går... Jag var så trött så jag orkade inte tänka.. Men.... I dag har jag alltså gått 24 hela veckor och magen bara växer... =)

I dag jobbade jag 8-17 men har haft besök hela dan av en av våra samarbetspartner så det har inte varit en lugn stund i dag heller...

Nu har vi röjt hela diskbänken för i morgon ska det kaklas här... Ska bli såå skönt att köket börjar ta form och snart kan räknas som klart!
Kan lova att bilder kommer så fort det är klart...

I dag kom en tröja på posten som jag vunnit på Tradera, jättefin bebiströja.. Ja ni vet.. En svart som det står bebis på magen.. Så nu väntar jag bara in den snygga lampan jag ropade in oxå. =)

Har nyss pratat med en kompis jag inte sett på länge... Hoppas bara vi kan ses snart mé..

Nä, jag ville bara skriva att jag lever men måste gå till John Blund nu för han har ropat efter mig en bra stund nu.. =)

Gonatt!!

5 kommentarer:

Anna sa...

vill se en magbild malin:)

tjocksmockan sa...

Jag håller inte heller reda på vilken vecka jag är i... haha... men nu vet jag iaf när det börjar att närma sig... inte ens tre veckor kvar nu... ihhh... skräckblandad förtjusning minst sagt!! Ta å varva ner lite nu och se fram emot jul å ledighet (?)! Kram så länge!! Synd att vi inte han ses i lördags : (

Malle sa...

Ja jättesynd att vi inte hann o ses i lördags Karin..
Ja nu är det inte långt kvar.. Spännande.. =)
Ja, efter de här veckorna kan jag behöva ett par dagars ledigt...
Ta hand om er!
Kram

jenny sa...

Hej Malin! Jag väntar ju på att få se nån bild på dig här på bloggen nu när du har en liten inneboende. Är ju nyfiken på hur du ser ut.*ler* Hoppas du och lill*n mår bra. Kram jenny Holmberg

Carina sa...

Väntar med spänning att få se den fina "Bebis" tröjan!
Ta hand om dig ikväll nu så att kroppen orkar med!
Kram C