fredag 4 december 2009

Fredag...

Sitter på jobbet så det blir ett snabbt inlägg...

I går jobbade jag 8-20 så jag var något mör när jag kom hem på kvällen... Men jag hämtade nya kökslampan när jag åkte hem och den var bara sååå snygg!!

Sen var Christoffer hemma och fogade kaklet i köket så nu är det oxå klart... KANON!! Kommer kort på både lampa och kakel...

Sov helt okej i natt faktiskt men det berodde nog på att jag var så slut i kroppen.. Vaknade första gången 03 i morse och sen strax före 06 och det har ju inte hänt sen stan brann... Men ändå är jag trött som fan nu...

Men.. När jag slutar måste vi åka upp till Byggmax i Hudiksvall och handla tills snickarn kommer i morgon... Skiljer ju en hel del på pris jämfört med där vi handlar här i stan annars så det är faktiskt värt det.. Och samtidigt kommer vi nog köpa golv till vårt sovrum... Blir parkett där... Nice =)

Nä, plikten kallar!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: