tisdag 8 december 2009

Slut i pallet =)

Ja jag är rätt slut kan man väl säga.. Sover dåligt och i dag har jag blött näsblod hela förmiddan igen.. SUCK! Blev totalt däckad efter det så jag ringde efter den andra handledaren som byter av mig så jag kunde åka hem lite tidigare.. Skönt! Bara att få komma hem och lägga sig i soffan är skönt och avslappnande...

I morgon har jag två intervjuer så då blir det heldag men på torsdag sluta jag 15 då vi ska till barnmorskan..

Nu ikväll kom Carina och fikade, jättekul att du hittade hit! =) Tänk vad vi kan skratta hon och jag, ja himla trevlig och mysig tjeja som jag trvis kanon med! =)

Sen kom Laufey och Björn upp och vi fick en jättefin krans som Laufey gjort själv!! Tack vad du är gullig!!
Jag ska ta kort på den och lägga ut här men jag orkar inte idag..

I går förresten blev jag stoppad av polisen.. Var ju flera år sen sist men de plockade varenda bil på gatan inne i stan så jag fick blåsa.. Hahaha.. Precis som det skulle gett utslag... Det var många månader sen jag drack nåt med alkohol i... Så det gick ju galant...

Nä, nu orkar jag inte mer utan går och lägger mig!

Natti natti!

Inga kommentarer: