onsdag 5 augusti 2009

Dagarna börjar lida mot sitt slut...

Hela dan i går tillbringade jag i förrådet.. Skitkul!! Nja, inte så men jag hade lovat mig själv att göra det på semestern och nu var det hög tid.. Mycket behövligt... Tänk att man ska spara på allt... Ja men det "kan ju va bra att ha" =) Så jag rensade en hel del och har börjat satt ut på nätet på försäljning.. Sen ska en del till Mias Prylbod med.. Har inte lagt ut allt på nätet än men ska fortsätta i dag...
Framåt em kom Norling och Hasse & Sandra med hela familjen.. De hade skaffat en sån söt hund.. =)
Grabbarna gav sig ut i skogen och plockade svamp och vi var kvar hemma...
På kvällen kom Pilla hit oxå, det var längesen vi sågs så det var skoj.. =) Vi käkade mat och kollade på Småstadsliv 2.. Men shit vad jag skrattade.. Ja den var bra den... Snacka om småstadssyndrom..

När jag höll på att rensa i går hittade jag en massa gamla kort... Ja jag säger då det.. Har man fått sett ut hur som helst.. *skratt*... Jag ska i alla fall lägga ut några av dom här men det har jag inte tid med nu...

I dag är jag bara sådär jättetrött i hela kroppen.. Men ska försöka ta mig in i duschen nu så jag kommer iväg till stan.. Ska handla kyckling för i dag ska det bli Kycklingsoppa a la Laufey.. =) Fick smaka på en sån god soppa där häromkvällen så den ska jag göra hemma i dag.. =)

Hörs senare!

Och du Lina.... Skriv gärna om du varit här.. =)

Kram

Inga kommentarer: