onsdag 12 augusti 2009

Egen tid...

Åkte på ansiktsbehandling i dag efter jobbet på Spa Valdhav.. Meeen sååå otroligt skönt det var... Fick en skönhetsbehandling när jag började prenumerera på Amelia och då tog jag tillfället i akt och bokade.. Annars blir det inte att jag unnar mig såna sköna saker... Så samtidigt plockade hon ögonbrynen och färgade dom.. Blev såå fint så. =) Skönt att få lite egen tid.. Funderar på att boka massage där snart oxå... =)

Och på lunchen i dag åkte jag till Elgiganten och köpte en Elektrolux Ergorapido... En dammsugare alltså... Jättefin... Hahaha.. Ja det var den faktiskt för att vara en dammsugare... =)

Trött som vanligt är jag men nu är det bara 2 dar kvar på denna vecka och spänningen stiger.. Väntar ju på att få svar på jobbet och jag kommer bli sååååå besviken om jag inte får det.. Då kommer hela världen rasa känns det som... Så jag hoppas hoppas hoppas.... =)

På fredag efter jobbet åker jag till syrran så vi ska vara i deras sommarhus ute i Strömma.... Myspys ska det bli!!

Ha en fin kväll!!

Kram

2 kommentarer:

Anna sa...

Du kommer så klart få det.. Va e det för jobb?(=
Kram

Malle sa...

Jag har sökt en coachtjänst på ett nytt företag som ska starta upp här i Söderhamn...
Kram