torsdag 13 augusti 2009

Kortvecka...

Har inte sovit en blund i natt.. Har en sambo som snarkar lite väl mycket vissa nätter och i natt var en sån natt... Jag höll på att bli galen så jag tog mitt täcke och mina kuddar och gick o la mig i soffan...
Så jag kan lova att jag varit trött i dag, helt vimmelkantig... Men jag klarade mig igenom denna dag oxå...
Fick ett väldigt positivt samtal i dag... =)
Och i morgon ska jag åka till Stockholm till syrran o co.. Tanken var att jag skulle tagit 15,25 tåget ner men det kom aldrig ut på Tradera och med tanke på att jag även fick ett möte inbokat i Sthlm så åker jag 07,25 tåget istället så jag blev ledig från jobbet hela dan... Så håll tummarna nu att mötet går bra.. =)

Grejen är att Tradera auktionen med tågbiljetten går inte ut förräns 00,12 i natt och då skulle jag behöva sova för länge sen så det är väl bara att ställa klockan...

Nä, tack och gonatt!

3 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas du får den :-)

Anonym sa...

Köp Silence snarkspray på apoteket. Den funkar faktiskt...
Hoppas att du får jobbet och hälsa syrran. Kram, kusin Marie

Malle sa...

Vad bra, det ska jag köpa så jag får sova om nätterna.. =) Syster hälsar tillbaka... Hälsa du med!Kram