måndag 24 augusti 2009

Veckorna går fort nu...

Ja då var det måndag igen.. Veckorna bara svischar förbi och snart är det väl jul.. =) Om inte annat är väl snön snart här.. USCH!! Men då får jag väl samtidigt tänka att ett år går fort och sommaren står snart och knackar en på axeln igen.. =)

Fick ett trevligt samtal i dag från VD:n på företaget jag sökt jobb... Så snart har jag nog ett svar i alla fall.. =) Känns kanon dé!

På lunchen i dag kom Mia upp med en jättefin blomma som Robert och jag fick för vi varit barnvakt i helgen.. TACK SÅ JÄTTEMYCKET, NI ÄR HELT UNDERBARA VÄNNER! Och Kevin är så lättsam o go så han är så välkommen fler gånger.. =)

Fina blomman och krukan =)



Golvet på den första utbyggnaden är nu igenslagen så det går framåt.. =) Kul!!

Var ute och tog lite kort på våra små älsklingar förut.. =)

Min fina goa Simba =)



"Busfröt och gotrollet" Sotiz =)



Nä, nu blev det bloggtorka...

Vi hörs!

2 kommentarer:

Karin sa...

Bästa Malin : ) lova mig att fota blomman om ett par veckor också så att vi får följa dess utveckling *fniss* Puss!!!

Malle sa...

Hahaha... =) Ja jag lovar.. =) Det är ju kul att du tror på mina "gröna fingrar"... *skratt*