söndag 9 augusti 2009

Sista kvällen i frihet.. =)

I går kväll var vi hos Anders och Lena och åt kräftor.. Eller ja.. Anders och jag åt...



Lena och Robert var inte så förtjust i dom så de "fuskade" med färdigskalade kräftstjärtar och mycket god västbottenostpaj med sallad...





Till efterrätt hade jag skivat banan, kiwi, mango och päron med riven vit blockchoklad över och in i ugnen en stund som sedan serverades med glass... Himla gott! Så mätta och belåtna spelade vi en omgång 500... Är ju så kul så... Darlingen tog hem segern denna gången.. =)

En himla trevlig kväll och lyckad då vi kunde sitta ute och äta...

Lena och Hampus ute vid kräftmiddan.. =)



Glömde ju visa er att jag köpte ett sånt fint skärbräda i går...




I dag har jag legat nere på bryggan och pressat de sista soltimmarna... Sen bar det av in till stan.. Vi köpte presenning bl.a. och när vi kom hem kom det världens störtskur så det var bara snabbt på med ena presenningen på virket och den andra på taket.. =)

Nu har jag gjort en räksallad som vi ska äta... Sen dröjer det inte förräns det är natta med tanke på att klockan ringer sex i morgon bitti... SUCK!

Gonatt och tack för den här semestern!

Inga kommentarer: