torsdag 27 augusti 2009

En lite annorlunda morgon...

I går kväll strax efter 20 när jag pratade med syrran i telefon så slocknade allt helt plötsligt och så även telefon fast det fattade ju inte jag utan fortsatte prata.. Hahaha... Men till slut kopplade det att jag pratade i den trådlösa och att den oxå sluta funka... Men inte nog med att det blev strömavbrott utan även vattnet försvann så vi gick o la oss i tid i går men sömnen blev väl sisådär med i alla fall...
Men när klockan ringde i morse, senare än vanligt, och jag klev upp hade vi fortfarande inget vatten... SUCK!! Det gick tusen tankar i skallen på mig hur jag nu skulle lösa det med att borsta tänderna och duscha... Men jag ringde till vattenansvarig i föreningen och han var i Luleå så han kunde inte hjälpa mig, ringde vidare till nästa och han hade ingen aning om att vattnet var borta men han skulle åka och starta om pumpen och tack och lov så funkade det efter en liten stund... Så jag hann både med att borsta tänderna, duscha och äta frukost innan volvon styrde mot Bollnäs... Började inte förräns 09,15 i morse för jag jobbar till 18 i dag.. Vi ska på bio klockan 19 och jag tyckte det var onödigt att åka hem mellan... Så nu ska jag packa ihop mina grejer på jobbet, och iväg o skratta lite till "Sommaren med Göran".... Hoppas verkligen den är bra..

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: