fredag 14 augusti 2009

Estockholmo...

Ja nu var man i storstan då... Gick upp före 6 i morse så jag är bra trött nu... Blir nog tidig kväll..
Var framme 09.30 i Stockholm och satt på T-Centralen och väntade på mitt möte som skulle börja klockan 10... Örjan kom strax efter 10 och vi gick till ett café och tog en caffe latte... Mötet gick bra kändes det som även om det finns ett "litet men"... Så nu får jag gå över helgen och vänta på svaret som jag hoppas kommer i början på nästa vecka...

Efter mötet gick jag på en riktig shoppingtur... Blev 2 linnen, en blus och 2 par byxor från H&M.. Sen blev det en tröja till Filip och ett halsband till Elias... Och vet ni vad jag KÖPTE mer?? Fick köpa sååå blliga kantareller på Hötorget och det kunde jag ju inte motstå... =)

När syrran kom och hämtade mig 3 timmar senare var jag helt slut och något ont i fötterna hade jag kan man ju lugnt säga men då bytte jag till foppatofflor och det var skönt.. =)
Innan vi åkte ut mot Strömma hamnade vi på Östermalm i en butik och där kom jag visst ut med en klänning oxå.. =) Inlindad i silkespapper och en fin påse.. Ja det är inte ofta man får så fina kläder.. =)

Vi svängde in i Gustavsberg och handlade men innan vi orkade in där skulle syrran ha en kaffe och kom ut även med lite annat gotta.. =)

Till slut anlände vi till stugan i Strömma och där väntade Stefan, Elias och Filip... Så nu har jag rensat svamp och förvällt, vi har lagat och ätit en god middag och även efterrätt så nu blir det att kolla lite på TV...

Både Elias och Filip fick ju självklart paket oxå, Filip fyller nästa helg och Elias fyllde i maj... Och de blev jätteglada för paketen... =)

Ha en trevlig helg!

Hörs säkert i morgon!

Kramen

Inga kommentarer: