torsdag 6 augusti 2009

Torsdag..

Fan vad fort den här veckan har gått... Ja snart är det söndag och då ska man lägga sig i tid och ligga o snurra runt runt runt i sängen och vänta på att klockan ringer för det är dax att börja jobba... SUCK!!!
Pratade i alla fall med en kompis i går som bor i Bollnäs men jobbar borta ganska ofta och är det så att jag inte orkar pendla och han inte är hemma kan jag få låna hans lägenhet... Så det var ju bra.. =)

I dag har det varit kanonväder och det är bäst att ta vara på de sista dagarna nu så jag låg och sola ca 1,5 timme på förmiddan.. Och mellan solglimtarna kom en byggfirma hit och kollade in vårt framtida bygge.. De här grabbarna kändes faktiskt bäst hittills så jag hoppas verkligen de kommer med en bra offert nu så vi kan köra i gång.. Ja.. Det börjar ju bli dax om det ska bli klart nångång.. =)

Vid 13 var jag tvungen att gå in och duscha och göra mig ordning för vi skulle åka till Hudiksvall.. Hade en läkartid inbokad 15.30... Och efter den åkte vi till Roberts mamma och fick köttfärspaj.. Himla gott!!!

Nu har vi nyss kommit hem och jag har vilat en stund.. Sen hamnade jag förstås här... Kollat lite Tradera, läst lite bloggar även om det varit dåligt med uppdateringar i dag, läst mail osv...
Utanför snickras det för fulla muggar... Det är den delen vi ska göra utan hantverkare... Nackdelen är bara att vår altan har försvunnit så min tanke är att det kanske nästa år ska bli en ny trädäckad altan som byggs ihop med gäststugan... Ja ja vi får se... =) Är ju en hel del annat vi behöver lägga pengarna på...

Ska i alla fall lägga ut några av de utlovade korten och tidningsurklippen jag hittat.... Bara ni lovar att inte skratta... *asg*

Tror det här är när jag gick i tvåan... =) Snygg hockeyfrilla va?



Det här måste vara nångång från trean eller fyran..



Kan det här vara i sexan kanske?



Tror det här kan vara i sjuan..



Här är nog i åttan.. Med nya röda tröjan jag köpte i Frankrike... Kan även tilläggas att jag har feber här.. Hahahaha... Superminne va??



Vet inte om det är nian eller gymnasiet..



Amigo Boy, som syrran och jag hade. Han var en korsning mellan arab och welsh.. Så himla mysig häst..



Här är starten på min folkracekarriär när jag var 15 år.. På väg till Folkracefestivalen i Motala för min andra tävling.. Kan tilläggas att jag slog runt.. =)



Här har jag vunnit min första folkracetävling.. På Örebro Motorstadion..



Syrran och jag gick till en sk fotograf i Borlänge och skulle ta en serie med kort på oss... Grejen vara att karln hade ingen fantasi utan kom på att en av oss kunde ställa oss på en stege... -Ja, vi tar stegen, säger puckot precis som om det var det bästa i världen att ha med på kort... Hahahaha... Ja du syrran... Vilken fotograf va??...





Här är det Sara och jag som har startat upp ett tjejprojekt, Tjejsnack, i Karlskoga via TBV... Det gillade jag att jobba med.. =)



Ja ni "flicker o pöjker", nu har ni nog fått er ett gott skratt för ikväll men det "bjur" jag på!!!!

Tjao!

4 kommentarer:

Mia sa...

Va fin du va :-)
Kram kram

Malle sa...

Hahaha... Gullig sörru.. =)
Kram

Anna-Karin sa...

Hahaha .. ja, det var tider det.. snygging =) Kram

Malle sa...

Ja tänk hur man sett ut.. Snyggo.. =)
Puss & Kram