fredag 21 augusti 2009

Lunchupdate.. =)

Hann ju inte skriva nåt i går... Handlade på hemvägen från jobbet och sen åkte jag hem och vilade.. På kvällen var vi bjudna till Laufey & Björn på grillade hamburgare.. Mmmm så gott de var.. Sen kolla vi på Män som hatar kvinnor.. Den var himla bra, fast lite seg emellanåt tyckte jag..

Har sovit rätt kass i natt med... Suck.. Men när klockan ringde i morse då sov jag i alla fall... Och just då drömde jag att jag på en affär med Anna Skipper och stod i mjölkkylen och skulle plocka ner en Lättmjölk i korgen men då säger Anna att den där kan du ställa tillbaka så ska vi prata om det sen.. Hahahaha.. Sen vaknade jag.. Så nu är det väl slutdrucket med lättmjölk... =)

I dag fyller "Lill-Prinsen" Filip 3år!!! Hipp hipp hurra på din födelsedag.. Kommer ett kort på posten men paket fick du förra helgen.. =)
Sen fyller även morbror Staffan år i dag!! GRATTIS!!!

Nu väntar jag på mina arbetskollegor som ska komma med lunch.. Karin o jag ska dela på en kebabrulle...

Hörs senare.. om jag hinner... Ska hämta Kevin när jag slutar och vara barnvkat hela helgen..=) Ska bli kul!

Tjao!

Inga kommentarer: