söndag 23 augusti 2009

Här händer det grejer.. =)

Tänkte jag skulle börja med att lägga ut lite bilder sen gårdagens tivoli..

Kevin innan första karusellåket..



Jag och Kevin i virvelvinden



I morse vaknade vi i huset vid 07,30... Så efter att vi ätit frukost och gjort oss ordning gick jag och Kevin ner till deras stuga och hälsade på Agneta och Christer..
Vi gick hem och lagade lite lunch och sen bakade jag och Kevin Amerikanska Blåbärsmuffins.

Himla goda muffins..



Så i em ringde vi efter Agneta och Christer så de kom och fikade med oss... Men Kevin hade fått smak för blåbären i skogen och hade sällskap av Sotiz där ute.. =)



Kevin och Sotiz fikar på en muffins på stora stenen, mysigt =)



Sen har det hänt en del i dag med utbygget... Här var alltså altan förut som nu är på väg att bli inbyggd.. =)



Och givetvis hann det börja regna innan vi hade fått på presenningen nyss... Hade precis varit ute på yr.no och kollat att det inte skulle bli nå regn men tittar ut och ser hur det vräker ner... PANIK!!! Men nu så.. Nu är det täckt!

Ha en fin avslutning på veckan och söndagkvällen!

2 kommentarer:

Mia sa...

Va mysigt ni verkar ha haft...ni e för goa..kevin trivdes verkligen hos er:-)
kram kram

Malle sa...

Ja vi hade det jättemysigt.. =) Jag han är så välkommen igen så.. =)
Kramen