måndag 3 augusti 2009

Sista veckan....

Ja sista veckan innan semestern är över och mao ångestveckan... Fick lite panik i dag när jag började tänka på att jag ska börja jobba om en vecka, pendla själv osv... Nä, det kommer aldrig gå, dels kommer jag aldrig orka pendla själv och dels blir det väldigt dyrt eftersom jag numera är helt själv från Söderhamn så ja.. Jag hoppas VERKLIGEN att jag får jobbet i Söderhamn... Jag behöver verkligen få börja om på ny kula.. Och det är ju inte bara för pendlingens skull utan jag vill göra nåt nytt!!
I dag har jag knappt varit vid medvetande... Har inte fått en blund i natt.. Hade en sambo som hamnade i nån slags dvala och snarkade så jag höll på att bli galen!! Tror jag somnade in av ren utmattning vid 6 tiden i morse... Så John Blund är rätt nära nu.. Måste få sova i natt annars blir jag ett monster... =)

Orkade i alla fall följa med in till stan och handla lite förut... Och sen åt vi mjukglass... Mmmmm så gott det var.. =)

I morgon har vi lite planer på att åka till Furuvik... Har ju blivit lite av tradition att åka dit en gång varje sommar.. =)

Natti natti

Inga kommentarer: