måndag 10 augusti 2009

Första dagen avklarad...

Japp då är första dagen på jobbet avklarad... Var där redan 07,30 i morse så jag kunde åka hem 16,15.. Och den lilla stunden gör så himla mycket att få komma hem tidigare.. Ja det kändes ändå helt okej att vara tillbaka, fast ärligt talat så kändes det ju som om det var i går jag var där.. Men vi får se hur det går nu när jag ska jobba heltid igen... Och hur länge jag pallar.... Men..... Har i alla fall i dag pratat med företaget jag sökt jobb på... t.o.m. 3 ggr... =) Så grejer är på gång att hända.. Hoppas bara att de blir positiva hela vägen ut... Så i slutet av veckan ska jag väl ha fått det slutgiltiga beskedet... Så håll tummarna nu... =)

När jag kom hem lagade jag spagetti och köttfärssås... Sen kände jag att jag var ganska pigg ändå så jag tog med mig Laufey ut på promenad.. Det var skönt... Och när jag kom hem igen hade älsklingen bakat jordgubbs- och äppelpaj... =)



Så då förbrukade man de kalorierna som förbrändes vid promenaden.. =( Som tur var åt jag inte mycket men det fanns två andra gottegrisaar som åt... =) Robban och Björn... =)

Ska kolla på TV en sväng men sen är det natta...

Tjing!

Inga kommentarer: