tisdag 18 augusti 2009

Vilken dag...

Anlände redan 07,30 till jobbet i morse, trött som fan.. Sov som vanligt dåligt i natt igen... Vet inte vad jag ska göra snart... Kanske ska prova sova i gäststugan och se om det går bättre..
Har inte haft nån speciell energi på jobbet i dag.. Tankarna har ju snurrat på annat... Har inte fått nåt samtal i dag som jag hoppades på men varje gång mobilen har ringt så har jag fått hjärtklappning.... Så jag undrar vad pulsen kommer ligga på i morgon för det är ju då jag kommer få "domen"... Fy alltså, jag är sååå himla nervös för det här och i torsdags var jag nästan säker på att jag skulle få det men efter att ha träffat rekryterarn i fredags så vet jag varken ut eller in längre... Jag har inte en susning om hur de tänker längre....

Har i alla fall varit ute och ätit lunch med Annika i dag och det var jättekul.. Inte i går vi sågs direkt... Får se om vi hinner ses nå mer under veckan... Ev torsdagkväll... =)

Nä, nu måste jag försöka sova...

Gonatt!

Hörs i morrn!!

Inga kommentarer: