onsdag 19 augusti 2009

Spännande tid väntar...

Efter åter en sömnlös natt var jag på jobbet 07,30 i morse igen.. Försökte ha mina tankar på mina kunder och mitt jobb men lätt flög de vidare in i dimman.. =) Ju längre in på dan, desto mer nervös blev jag... För i dag skulle ju dagen D inträffa... Jag har burit med denna mobil vart jag än gått och så fort den ringt så har jag satt i halsen men de jag väntat på skulle ringa lyste med sin frånvaro..Vid 15 kunde jag inte hålla mig längre utan ringde en av dom.. Tyvärr fick jag inget svar...
Så när jag åkte hem från jobbet ringde jag upp H i stället och han svarade.. Jag fick veta att jag fortfarande är aktuell och de är väldigt positivt inställda så nu väntar jag bara på det slutgiltiga beskedet som ska komma denna vecka.. =)
Ja så nu vet ni läget på fronten och min hjärtklappning har därmed lättat lite..=)

På vägen hem kom Robert och mötte upp mig för vi var hembjudna till arkitekten =)
Så där gick vi igenom det sista på ritningarna...

TV:n lockar en stund sen kallar nog sängen tidigt.. =)

Goodnight!

Inga kommentarer: