lördag 22 augusti 2009

Uppe med tuppen.. =)

Somnade i soffan före 22 i går.. Snacka om att jag är trött på fredagkvällar efter en vecka på jobbet... Skönt i alla fall med helg nu...

Kevin vaknade före 7 i morse så då slog jag på TV:n åt han, gick ut och hämtade tidningen och låg o läste den sen gick jag upp... Så innan klockan var 12 hade jag hunnit med att tvätta 2 maskiner, dammsugit, äta frukost, duscha och varit i stan och handlat.. =) De ni.. Inte dåligt va... =)
Vi var in och köpte kattmat, köpte riktiga byggpresenningar och hämtade medicin till mig..
Det är ju strömmingsleken så vi har lovat Kevin att åka in och åka karusell men det har tokregnat hela dan här men nu äntligen har det börjat ge sig så vi ska åka inåt om en stund och "gå på marken" (Översättning till er som inte förstår: Gå på MARKNAD) och åka karusell... Förmodligen blir det väl Virvelvinden ett par gånger..=)

Nu har vi vilat lite, man blir ju såå himla seg när det är så dåligt väder, men ska göra mig ordning nu innan vi ska fara..

Ha en fortsatt fin lördag!

Inga kommentarer: