måndag 17 augusti 2009

Tillbaka på ruta 1..

Ja nu står vi här och stampar på ruta ett igen... Vi hade nästan bestämt oss för att anlita en snickarfirma men efter ett samtal i dag fick jag dåliga vibbar så jag var tvungen att kolla upp dessa lite längre och tänk så rätt vi hade både Robert och jag.. De hade skulder hos fogden upp över öronen bl.a..... Så nu är vi alltså tillbaka på samma ruta igen och funderar... Vi väntar på en offert till så då har vi två olika att välja mellan även om den offerten vi fått egentligen är för dyr... Hmmm.. Det sluta snart med att jag får åka hem och killa min morbror under hakan... ..=) Hahaha...

Var och tog nya sköldkörtel och leverprov i morse innan jag åkte till jobbet... Så jag kom till jobbet vid 9 i morse.. Har kämpat på så gott jag kunnat i dag men tankarna har ju snurrat på mycket annat... Jag hoppas verkligen att jag får ett besked i morgon och det positivt... Men det är frågan.....

Ha en fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Men det går ju troll i renoveringen.. men tur i och för sig att du litade på magkänslan nu och inte senare..

Jag håller tummarna att du får ett bra besked imorgon. Kom bara ihåg, hur det än blir, allt har en mening...
Kramis!