tisdag 11 augusti 2009

Grattis älskling!

Har sovit jättedåligt i natt.. Vaknade första gången kl.23,48 och det kändes som det var morgon... Helt otroligt.. Sen vaknade jag väl 130ggr till innan klockan ringde i morse... SUCK!! Så det blev en rätt tung dag på jobbet.. Blev inte så många avslut men gick i alla +.... =)

Men det börjar hända grejer på hemmaplan i alla fall... Snickaren ringde idag och det verkar som de kan starta nästa vecka bara vi får allt annat klart med virke, kostnader osv... Men vi börjar se ljuset i tunneln i alla fall...

Sen fick my darling reda på att han kommit in på elutbildningen i dag!! Hurra vad glada vi blev... Så nu hoppas jag bara att det löser sig för mig med.. =)

Nu ikväll har vi varit ute på en promenad med Anders, Lena och lille Hampus.. Han låg så sött och sov i vagnen så.. =) Vi gick förbi nere vid båten och sen hos Laufey och Björn en sväng..
Snart ska jag lägga mig så jag orkar upp i morgon...

Natti natti!

Inga kommentarer: