lördag 22 augusti 2009

Snurrigt värre.. =)

Nu har vi varit in till stan och åkt karusell... =) Jag och Kevin åkte Virvelvinden 2ggr och jag kan ju säga att det var ju inte i går jag åkte den så det snurra rätt bra... Och han som jobba med det stod vid våran "kärra" hela tiden och snurrade... =) Men spyfärdig, nä det blev jag aldrig tack och lov... Ja förr om åren har jag ju verkligen älskat att åka karusell men ju äldre jag blivit desto mer skraj har jag nog blivit... =)
Vi var på Krysset och tog en fika mellan karusellåkandet och på hemvägen köpte vi med oss mat...

Så nu har vi en trött Kevin här som lagt sig och kollat på film i sin säng... Han sa förut att han tyckte det varit en rolig men jobbig dag.. =) Han är ju såå himla go och lätt att ha o göra med så det är inga problem att vara barnvakt åt han inte.. =)

Lägger ut kort i morrn... "Örsker" inte ikväll...

Förresten, har ju fått frågan hur det gått med jobbet... Och det verkar bli en följetong men jag pratade med dom senast i går kväll och fortfarande är det inte klart men han trodde han kunde ge ett besked till veckan... Och jag var fortfarande intressant... Nåt positivt i alla fall men nu orkar jag inte tänka på det så mycket mer utan bara vänta tills de hör av sig...

Tjao!

Inga kommentarer: